blog blog .

blog

تولیدکننده شیلنگ آبنما فنردار

شیلنگ آبنما فنردار
شیلنگ آبنما فنردار از مواد اولیه pvc به صورت اکسترودر تولید شده و در دیوار آن از سیم فولادی گالوانیزه استفاده شده است. به همین دلیل استحکام و فشار کاری بالایی دارد. همچنین از انعطاف پذیری مناسب و مقاومت فوق العاده ای برخوردار می باشد.
وزن سبک شیلنگ آبنما فنردار باعث شده تا حمل و جابجایی آن راحت باشد. محدوده دمایی این محصول از منفی 5 تا مثبت 60 درجه سلسیوس است.

جداره درونی این شیلنگ صاف می باشد و بدنه شفافی دارد. شفافیت شیلنگ آبنما فنردار باعث شده تا دام های هوا و بلوکه شدن مواد انتقالی مشخص گردند و انتقال رزین و سایر مواد به درستی صورت گیرد. شیلنگ آبنما فنردار در زمینه های بسیار زیادی کاربرد دارد. این لوله خرطومی شفاف برای انتقال مواد شیمیایی، مواد غذایی، مواد صنعتی، انواع اسید، مواد شوینده و حلال ها در صنعت، کشاورزی، باغبانی و خانگی استفاده می شود.

تولید کننده شیلنگ آبنما فنردار
در تولید و ساخت شیلنگ آبنما فنردار، مواد اولیه و نوع تهیه آن حائز اهمیت می باشد. زیرا هر چه مواد اولیه به کار رفته در تهیه شیلنگ مرغوب، خوش جنس و اصل باشند، باعث شده تا شفافیت آن هم بیشتر و نیز انعطاف پذیرتر شود. همچنین اگر در تولید این وسیله فرمولاسیون استاندارد، اصولی و دقیق به کار رود، کیفیت شیلنگ بیشتر خواهد شد و در نتیجه کارآیی بالاتری خواهد داشت.

تولید کننده شیلنگ آبنما فنردار با استفاده از ماشین آلات صنعتی پیشرفته و تمام اتوماتیک که ظرفیت تولید روزانه آنها بسیار زیاد است، انواع شیلنگ را آماده توزیع و پخش می نماید. شرکت تولید شیلنگ آبنما فنردار پس از وارد نمودن مواد اولیه به خط تولید، زیر نظر متخصصان اقدام به تولید این محصول مطابق با استانداردهای جهانی می کند.

علاوه بر آن در کارخانه های تولیدی شیلنگ آبنما فنردار، متخصصان این حوزه با دقت و نظارت بر تولید، کنترل کیفی را بر عهده دارند و محصولی با کیفیت 100 درصد تضمینی را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند.

تولید کننده شیلنگ آبنما فنردار، این محصول پرکاربرد را به رنگ شفاف تولید می نماید. کیفیت و کارآیی شیلنگ آبنما فنردار بی شک شما را شگفت زده خواهد کرد. زیرا حتی در شرایط بد آب و هوایی و فشار منفی، سازگاری بسیار خوبی دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۸:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)